Iedere 10 seconden een klant

In de laatste maand van het jaar vangt de website van FBTO iedere 10 seconden een nieuw zorgverzekeringscontract. De verzekeraar zet extra personeel in.

Op de negende verdieping van de Achmeatoren in Leeuwarden zit een zaal vol telefonisten vragen te beantwoorden. Geconcentreerd zitten de mensen achter hun beeldschermen voor zich uit te praten. Deze week verwacht FBTO, in 1956 opgericht als Friese Boeren en Tuinders Onderlinge, maar liefst 30.000 telefoontjes en duizenden e-mails. ,,En tegenwoordig gaat ook heel veel via Facebook of WhatsApp'', vertelt senior marketeer Birgitta Damhuis.

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na verzenden leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

of koppel uw abonnement

Mis niets van het regionale nieuws. Ontvang onze dagelijkse nieuwsupdate, helemaal gratis.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement