'Aapje' helpt bij acquisitie

Wat wordt de omzet dit jaar? Voor veel bedrijven is het koffiedik kijken. Applicatie CallMonkey van Blue Inkt uit Sneek wil daar verandering in brengen.

John Wierda van Blue Inkt vindt het vreemd. Ondernemers weten dankzij boekhoudprogramma's precies hoe ze het gedaan hebben in het verleden. Maar als het om de toekomst gaat, is het een grote grijze nevel. Terwijl dat niet zo hoeft te zijn, stelt hij. ,,Het is niet meer dan logica en statistiek die je slim moet toepassen.”

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na verzenden leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

of koppel uw abonnement

Mis niets van het regionale nieuws. Ontvang onze dagelijkse nieuwsupdate, helemaal gratis.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement