Commentaar: Flop Dutch

Groene zonnebrillen, een twitterbombardement richting Tesla-topman Elon Musk en twee billboards in Silicon Valley. Het waren uitwassen van de Top Dutch-campagne van Noord-Nederland die bij elkaar 1,35 miljoen euro aan gemeenschapsgeld kostte.

De gedroomde Tesla-fabriek kwam niet. Er ontstond onmin tussen de vier betrokken reclamebureaus en 600.000 euro aan uitgaven verder lijkt de actie vooral een leuk gebbetje te zijn geweest onder noordelijke bestuurders. Plus een aardige inkomstenbron voor de reclamesector.

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na verzenden leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

of koppel uw abonnement

Mis niets van het regionale nieuws. Ontvang onze dagelijkse nieuwsupdate, helemaal gratis.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement