Recensie Spanga’s Aïda: voortreffelijk in balans (★★★★★)

Terwijl de opera-arena van Verona deze zomer opnieuw Franco Zeffirelli’s speltakel-Aïda toont, met een reusachtige roterende piramide, pakt regisseur Corina van Eijk in haar Verona van Weststellingwerf aanmerkelijk bescheidener uit.

In plaats van de visueel overtreffende trap kiest zij vernieuwende invalshoeken. Het oude Egypte maakt plaats voor een modernere versie. Piramides en strijdwagens zijn ver te zoeken.

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na verzenden leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

of koppel uw abonnement

Mis niets van het regionale nieuws. Ontvang onze dagelijkse nieuwsupdate, helemaal gratis.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement