Promotie Zuidwesthoek hels karwei

Regiomarketing in de Friese Zuidwesthoek blijft een moeilijk proces. Aanjager Jeroen Enkelaar is na een jaar alweer vertrokken.

Een koude douche. Zo wil hij zijn gedwongen vertrek wel noemen. Regiomarketeer Jeroen Enkelaar, afkomstig uit Twente, is met zijn jarenlange ervaring toch gepokt en gemazeld in het vak. Niet voor niets ook dat de nieuwe stichting Regiomarketing Zuidwest-Friesland hem vorig jaar de opdracht gaf alle betrokken partijen op het terrein van toerisme en recreatie bij elkaar te brengen en een koers uit te stippelen voor de toekomst. Want hoewel iedereen het er over eens is dat de Zuidwesthoek met al zijn meren en bossen een prachtig gebied is, toch staat de sector al jaren onder druk.

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na verzenden leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

of koppel uw abonnement

Mis niets van het regionale nieuws. Ontvang onze dagelijkse nieuwsupdate, helemaal gratis.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement