FBTO: Iedere 10 seconden een klant

In de laatste maand van het jaar vangt de website van FBTO iedere 10 seconden een nieuw zorgverzekeringscontract. De verzekeraar zet extra personeel in.

Deze week verwacht FBTO maar liefst 30.000 telefoontjes en duizenden e-mails. Verreweg de meeste verzekeringsklanten (75 procent) komen via de website binnen. Alleen in december trok de FBTO-site al meer dan twee miljoen bezoekers.

Klanten hebben hun keuze de afgelopen jaren steeds langer uitgesteld. Zo kwam bij FBTO de laatste zorgverzekering vorig jaar een paar seconden voor middernacht binnen. Die laatste momenten zijn dus van wezenlijk belang. Daarom is het aantal callcenter-medewerkers opgeschaald van 70 naar 140 mensen.

Toon reacties

Mis niets van het regionale nieuws. Ontvang onze dagelijkse nieuwsupdate, helemaal gratis.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement