De terugkeer van loyaliteit

Een bedrijf moet loyaal zijn aan de klant, vinden marketeers Marco van Damme en Wulfert Zevenboom. Ze ontwikkelden een platform om ondernemers daarbij te helpen.

‘Als mijn vrouw nieuwe kleren wil kopen, zit ze drie kwartier in de auto om naar die ene kledingwinkel te gaan', vertelt Marco van Damme. ,,Dat is best raar. Ze kan net zo goed op internet bestellen. Waarom doet ze dat niet?” Hij laat de vraag even in de lucht hangen. ,,Omdat ze in die winkel goed geholpen wordt. Ze wordt ontvangen door aardige mensen. Ze hebben tips voor haar of een leuke korting. Daarom komt ze terug.”

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na verzenden leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

of koppel uw abonnement

Mis niets van het regionale nieuws. Ontvang onze dagelijkse nieuwsupdate, helemaal gratis.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement